Nesu ekspertas, bet greitai susidariau įspūdį kas blogai ir gerai.
Pirmiausia, jūs jau pavėlavote. Ką vasarą pirkau už 400€ dabar kainuoja 500-600€.
Taip, pirkau pigiausią valytuvą, bet pasirodė visai neblogas.
Patarimai:
Nepirkti elektrinio, kastuvu greičiau ir sveikiau
Nepirkti akumuliatorinio - išvis žaisliukas
Benzininį sau siūlyčiau pirkti mažiausią. 50-60cm pločio yra pats
tas, kad laisvai sukiotis, o jei 2m pločio kelią reikia nuvalyt tai kaip tik 4
pravažiavimais. Už 70cm pločio užmokėsit 2-3 kart daugiau bet jis ir
sunkesnis.
Padangos nebūtinos didelės ir plačios, gali būt mažesni ratai, bet su aštresniu protektoriumi, kad geriau kibtų.
Pigūs valytuvai beveik visi yra labai panašūs ar net vienodi.
Visi jie turi 4 cilindrų benzininį, būtiną 2-stage sniego išmetimą, savaeigiai, 6.5 aj pakanka mažam.
Sniego išmestuvas pas pigiausius dažnai:
plastmasinis - gal OK
žemas, kaip čia - nelabai gerai, geriau aukštesnis
sukiojamas rankena - gerai, patogu, greita. Visokie kiti variantai neatrodo patogiai
Bėgiu perjungimas apvalia rankenėle - norm, retai tenka juos junginėt, dažniausia ant MAX varyt.
4+1 bėgių mažoka. Geriau 5 į priekį, bus greičiau. Nes man greičio trūksta, variklį varau padidintomis apsukomis (galima pareguliuoti). 1 bėgio atgal pakanka - jei valytuvas nedidelis tai greičiau į ranka atgal patraukti, ne varikliu.
Sankabos ir valytuvo įjungimo rankenėlės, tos vertikalios yra patogios. Kiti variantai labai abejotini.
Valytuvo sraigtas turėtų būt ne vientiso metalo, o išlankstytas - toks tvirtesnis. Kaip čia ar labiau.
Sraigto velenas turi būt tvirtinamas ne tiesiog varžtu, o SPECIALIAIS fiksatoriais, kurie lengvai lūžta sraigtui už kažko rimčiau užkliuvus. Fiksatorių beje reikia turėt atsarginių (tam valytuvui).
Valytuvui paleisti reikės alyvos 0.6L ir dar tiek pat pirmam pakeitimui po kelių val. darbo. Vėliau alyvą keisti kas sezoną ar 25 val. Benzinas įprastas, su alyva nemaišomas.
Atsargoje verta turėt ir sraigto diržą. Sako jis dažniau trūksta. Kai prireiks, tai teks ieškoti ir pirkti už 30€ firminėse pard., kai įprasta jo kaina iki 10€.
Valytuvui manau nereikia elektrinio užvedimo - tai papildomas svoris. Variklis įprastas benzinonis, tad turi lengvai užsivesti iki -20C, laikantis instrukcijos.
Nereikia ir šildomų rankenų - geriau nusipirkti geras pirštines.
Iš komplektuojamų prožektorių prie rankenų jokios naudos. Geriau pačiam įmontuoti į priekinį kaušą.
Va, pasidariau iš 12v LED juostos ir 4S drono akumuliatoriaus - veikia beveik 2 val.
Namo kiemui valyt tokio nereikia, verčiau kastuvu pasidarbuot.
Apie valytuvą susimąsčiau kai vietinis traktoristas už atvažiavimą ir 15 min darbą kainą pakėlė nuo 20 iki 50€. Su šiuo valytuvu, 20cm sniego, 200m x 2m gatvę nuvalau per valandą.
Bet jis didesnes, suledijusias pusnis naikina sunkiai, tad apsileisti neverta, kelkraščius valyti irgi.
Pakeičiau tepalą po pirmų 3 val darbo, kas privaloma. Juodas.
Beje, tepalo išleidimo varžtas nepatogus, be prailginimo - jis būna brangesniuose modeliuose.
Paskui tepalą keisti lyg po 50 val ar kas sezoną.
Man nesiseka su benzininiais.. Šiaip šis užsiveda nuo pusės trūktelėjimo bet užvedimo procedūra komplikuota.
AtsakytiPanaikintiŠiandien prisikankinau pusdienį nes pats žioplas: pirma užmiršau kibirkštį įjungti, o kol tvarkiau ir traukinėjau be kibirkšties, benziną išlaisčiau ir nepastebėjau. Dėl to net pripylus benzo niekaip nenorėjo vestis.
Tai rašau rekomenduojamą tikrinimo procedūrą:
1. Išsukti žvakę, gerai nuvalyt jei yra benzo, galima pakaitinti, galima dažnai tai kartot.
2. Atjungti (lengvai atsijungia) tepalo daviklį, gal jis neveikia. Na ir tepalą pažiūrėt.
3. Jei tai nepadeda, tikrinti kibirkštį, žvakę išsukus ir vesti žvakę pridėjus prie korpuso. Bet tai reikia daryt dviese. Yra kibikštis? Tada ramiau.
4. Nuleisti benzą iš karbiuratoriaus - yra jame varžtelis šone.
5. Pažiūrėt ar benzas praeina - nuėmus oro filtrą galima prieiti prie benzo šlangelių. Nuimti, pažiūrėt ar bėga.
Na aš visus 5 padariau, kartojau įvairiomis kombinacijomis, pradėjo vos vos vestis. Galiausiai pasikūrė vos pravėrus oro padavimo sklendę (šiaip užvedama ją uždarius).
Paskaitau ir nostalgija, kad panašiai ir dažnai vargdavau su pirmu savo kinišku motoroleriu :) ir irgi dažniausiia užsivesdavo su vos vos gazo, kai jau vos ne perrenki pusę motorolerio. Vėliau turėjau kažkokį Suzuki kur irgi buvo karbiuratorius, bet jau su automatiniu(solenoidiniu) "pacosu" tai kažkaip niekad daugiau nebepasitaikė užsivedimo problemų.
Panaikinti